فرم پیگیری سفارش :

پست تیپاکس برای سفارشهای خارج از شهرهای تحت پوشش این شرکت در نظر گرفته شده است.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 3 روز کاری است.
برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.
سفارشها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب میکنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارشهای با ارزش بیش از دویست هزار تومان در شهر تهران رایگان ارسال میشوند.
در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پیک (علاوه بر ارسال اکسپرس) نیز وجود خواهد داشت و همانند سفارشهای اکسپرس در صورتی که ارزش سفارش بیش از دویست هزار تومان باشد، ارسال آن رایگان است ولی برای سفارشهای زیر دویست هزار تومان مطابق تعرفه پست در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارشهایی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.
این سفارشها با زمان تقریبی بین 1 تا 3 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازهی زمان تحویل خواهد شد.
نکات
– در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی کالارسان رایان، پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیشتر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارشها را درب واحد تحویل میدادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمانها، برخی محدودیتهای موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمانها میتواند ایجاد کند، مربوط میشود. از جملهی این موارد میتوان به قوانین محدودههای شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمانها و ورود به برخی مجتمعهای مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
تحویل رایگان فقط شامل سفارشهایی با ارزش بیش از دویست هزار تومان و در شهر تهران میشود. هزینه ارسال سفارشهای زیر دویست هزار تومان برای همه نقاط شهر تهران طبق تعرفه محاسبه میشود.
– هزینه ارسال برای شهرهای تحت پوشش تیپاکس با توجه به موقعیت جغرافیایی و مشخصات محصول محاسبه می شود.
– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
– لازم است در شهرهای تحت پوشش تیپاکس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در شهرهای تحت پوشش تیپاکس، در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 89719999 – 021 داخلی شماره 401، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش کالارسان رایان اطلاع داده شود.
-باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
شرایط ارسال لوازم سنگین یا حجیم
– لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ زیر، به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
_ یخچال فریزر
_ ساید بای ساید
_ اجاق گاز
_ ماشین ظرفشویی
_ ماشین لباسشویی
_ کولر آبی
_ کولر گازی
_ کتابخانه های حجیم
_ پیانو
_ میز تلویزیون
– لازم است چنین سفارشهایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارشهای با مبلغ زیر 100 هزار تومان در روش تحویل اکسپرس یا سفارشهای که از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال میشوند) هزینه ارسال در فاکتور درج میشود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب میشود.
– باربری یا ماموران ارسال تنها مسوول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.